субота, 25. април 2020.

PRVA LJUBAV


  
U koraku misli sabiram, pogled luta
hodam besciljno kao da nisam tu
gledam prolaznike  preko puta
a onda slučajno ugledah nju

Slutim poznato mi  je to lepo lice
negde u meni postoji neki trag
nešto lepo što me podseća na nju
i taj njen pogled drag

Seti se, u mislima govorim sebi
da li je moguće to ne znati
tako nešto se ne zaboravlja
zbog takve se lepote pati

Gledam je, i ne mogu da se setim
već  sam se u mislima izgubio
dane i godine u sebi uzalud prevrćem
odakle mi misao da sam je ljubio

Zašto mi je sve tako poznato
tako mi je bliska i znana
a opet osećam da je sve tako tužno
kao da mi je na duši neka rana

Gledam a ne vidim više ništa
mislima gledam i razmišljam
nigde traga da nađem o njoj
eto, opet sam ostao sam

A onda mi divna misao dođe
postade mi jasna sva mora ova
odkud zajedno lepo i tužno
to je jedina žena iz mojih snova

Koračam dalje kao u snu
u prikrajke se sa puta sklanjam
idem ne znam kud, idem za njom
sada je u budan sanjam  

Нема коментара:

Постави коментар