субота, 18. април 2020.

SUZE RADOSNICE



Volim te tvoje suze radosnice
te bisere sjajne što ih po meni prosipaš
dok ih usnama sa tvog lica sklanjam
i dok mi jubav u čašu ljubavi dosipaš

Kako si lepa i tako mokra od suza sreće
u očima ti more kao pučina beskrajna
sve reči što bih ti rekao u jednu bi stale
Volim te ljubavi, zvezdo moja sjajna

Plači lepoto, poplavi me ljubavlju tvojom
potopi me, u tvoje more odvedi me
u srce tvoje zauvek zatvori me
neka u njemu robujem i volim te

Po meni padaju tople suze tvoje
kao bisere sjajne da neko po meni seje
u moje srce zalaziš sve više i dublje
dok me tvoje telo i tvoja ljubav greje

Prospi i po meni te tvoje bisere sjajne
da na mene  pređe sva njihova lepota
neka se biseri tvoji i moji u jedan spoje
da se volimo do kraja života


Нема коментара:

Постави коментар