петак, 17. април 2020.

BUDI PTICA



Budi ptica pa mi doleti, na grudi mi se spusti
da ti u očima vidim svu lepotu što si prošla
svu ljubav što si na srebrnim krilima donela
dok si moje nebo tražila i u naručje mi došla

Poleti anđele moj u daljine daleke i plave
preko planina i mora, napuni dušu lepotom
u očima sunce donesi, da u njima ljubav sja
nadahni moje nebo ljubavlju i životom

Na planinskom jezeru se odmori i okrepi
u odsjaju njegovom možda vidiš i mene
dok se ogledaš i umivaš belo lice biću tu
gledaću te kroz suze u njemu prolivene

Na proplancima čekaće te najlepše cveće
kroz mirise i ljubav njihovu ćeš srećna leteti
muziku livada i planina sobom ćeš doneti
i puna svetlosti i ljubavi na moje grudi sleteti

Čekam te ljubavi i oblake molim i rasterujem
da te sunce doprati, da ugledam lice tvoje
krila srebrna da ti pomilujem i lice poljubim
dok slećeš umorna i srećna u naručje moje

Čekam te a ne znam hoćeš li mi ikad doći
hoće li te vetrovi sudbine ikad ovamo dovesti
hoće li proplanci uzalud cvećem okićeni biti
hoće li oblaci otići, hoću li život sam provesti

Нема коментара:

Постави коментар