петак, 10. децембар 2021.

ŠALJEM TI LJUBAV


Evo šaljem ti muziku moga srca
da se oko tebe nevidljiva obavije
da ti duša od radosti zaigra
da ti prenese šta moje srce krije

Da te obavije ljubavlju mojo
da osetiš koliko za tobom patim
koliko mi nedostaje blizina tvoja
koliko želim da se vratim

Evo u mislima valcer igramo
srca nam i duše ljubavi pune
tvoje lice uz moje srećom zrače
dok nam sviraju nevidljive strune

Neka u tebi probudi sva čula
da tvoje misli do mene stignu
da mi tvoje nežne poljubce donesu
da me iz ovog ponora dignu

Mogao bi beskrajno svirati
da ne porestajem ljubav ti slati
muzikom duše da te grlim i ljubim
da srce za tobom manje pati

Nadam se da će i ovo vreme proći
da te konačno čvrsto zagrlim
dok taj srećni dan ne osvane
znaj da te bljubim srcem svim

Sviram i u mislima te stvaram
žurim da ti pošaljrm što više nota
da u tvoju dušu ljubav prenesem
da ti kažem, volim te više od života

Нема коментара:

Постави коментар