среда, 24. новембар 2021.

PIŠI MI


Piši mi

Da te se željan u mislima nagledam
usne rumene da ti ljubim nežno i dugo
dok nam vrele obraze suza deli
volim te, volim moja tugo

Piši mi anđele moj

Sunčevim zracima pismo uveži
dodirni me vedrim osmehom tvojim
reči neka mi melem budu
pesma radosti na usnama mojim

Piši mi pisma duga

Da silna ljubav u njih ne može stati
da svako bude sve duže i duže
kad ga na usne naslonim
da me opije miris ruže

Piši mi

Da me noć zatekne čitajući
da te u mislima povedem u san
dok moja ruka obraz ti nežno miluje
u zagrljaju da dočekamo dan

Piši mi mila moja

Spakuj u reči kofere sreće
kad ih otvorim da me radost opije
tebe u mislima beskrajno da ljubim
suza neće da se sakrije

Piši mi anđele

Piši mi o sreći, o suzama tvojim
piši mi anđele nemoj me zaboraviti
dok mi tvoja pisma ljubavi stižu
znam da me nećeš ostaviti

Нема коментара:

Постави коментар