недеља, 16. мај 2021.

TI SI MI SVE


Ti imaš najnežnije ruke na svetu
na prstima leptiri odmaraju krila
a tako strasno i nežno znaju da zagrle
da ih poželim uvek ma gde bila

Najlepše oči lepoto moja imaš
i pogled u kome se duša ogleda
ljubav i toplina širokog srca tvog
opijen sam i očaran od tvog pogleda

Na usnama ti nektari cvetnih livada
najlepši si rumeni i medni cvet
sa njih bi bez prestanka nektar pio
i tragajući za njima obilazio svet

I vetar uživa kada ti zamrsi dugu kosu
mirisnu i sjajnu kad je uzkovitla i raširi
i mene mirisi tvoje duge kose opijaju
kad se na mom ramenu smiri

Lice je tvoje moja najlepša knjiga
iz nje samo ljubav i radost čitam
tvoje je lice beskrajna cvetna bašta
po kojoj pogledom unakrst skitam

Ti si moj anđeo, moj božiji dar
opija me tvoja ljubav i lepota tvoja
ti si radost mog života i mojih snova
ti si boginja moja

Нема коментара:

Постави коментар