уторак, 28. септембар 2021.

HOĆEŠ LI DA SASTAVIMO LJUBAV


Poželeo sam te dušom,da ostanem zauvek uz tebe
da kroz život zajedno putujemo da zajedno ostarimo
dok ka suncu i zvezdama kroz život hodimo
za ruke da se držimo i beskrajno volimo

Hoćeš li da razmenimo poklone naše
evo pokloniću ti srce svoje a ti meni pokloni tvoje
dok me greje toplina njegova da uvek mislim o tebi
da te ljubim život ceo, da ostanemo zauvek dvoje

Dva drveta zagrljena, dva korena umrežena
dva cveta rascvetala, slika neba i života
dva pogleda duše puna
d u njima samo ljubav sreća i lepota

Hoćeš li da razmenimo naša srca
našu ljubav da sastavimo pogledima
u zagrljaju da se sastavimo i u mislima plovimo 
gde samo ljubav živi u našim svetovima

Znam da si mi suđena, osećam to u sebi
osećam se tako bespomoćno pred tobom
plašim se nestaćeš a tek si zavirila u život moj
a nisam ti pokazao snove što nosim sa sobom 

Hoćeš li da postaneš kraljica moga neba
moje duše, beskrajnih zvezdanih staza i mojih snova
hoćeš li da sastavimo ljubav u jedno veliko srce
u Sunce iz koga ljubav zrači uvek i uvek iznova

Hoćeš li?

Нема коментара:

Постави коментар