недеља, 8. јул 2018.

GDE SI…


Zagledam se tako u daljinu, u beskraj
samo more i bura sviraju note svoje
ljube se s obalom nežno i strasno
nema te … gde su sad usne tvoje

Gde su tvoje divne oči, dva jezera gorska
lice tvoje belo i osmeh širok kao dan
gde si ljubavi  moja iz snova
ostaćeš  zauvek samo neostvareni san

Gledam te u mislima
dodirujem ti lice, žmurim i nestajem
u očima tvojim ljubav vidim
ljubim te, ljubim, ne prestajem

Osećam vrelinu usana tvojih
dok me grliš ljubavi puna
ruku nežnu i toplinu na mom licu
u meni sve uzdrhti kao struna

Igrajmo igru ljubavi anđele moj
osećam tvoje poglede na sebi
svaki pokret tvoj je kao igra
vidim I osećam svu lepotu na tebi

Kako je tebe lako voleti
sve na tebi je lepota mir i sklad
u očima ljubav čista beskrajna
uz tebe ostaću zauvek zaljubljen i mlad

Bez reči ja, bez reči ti
samo je ljubav između nas
u srcima sve je puno
nema mesta ni za glas

Čitamo misli u očima
priželjujemo ljubav kao kraj
sve liči na pitanje
ko će prvi ugledati vatre sjaj

Koliko mi nedostaješ zvezde znaju
besane noći prošle gde proklinjah sebe
jer znam da te nikad  pronaći neću
kako ugasiti želju i pomisao na tebe
  
Sagradio sam stazu do mojih snova
po njoj hodi i postani deo moga sna
u svaki san i svaku noć sreću unesi
jer znam da nikada, neću te sresti  ja

Нема коментара:

Постави коментар