понедељак, 28. април 2014.

NA MAJČINOM GROBU

Danas sam mama na tvom grobu bio
cveće sam ti sveže iz bašte doneo
oprosti mi što sam morao zaplakati
dok  sam ti sliku ljubio kao tebe deo  
                                                                  
Sećanja su samo tihe suze su pratile
ni reči nisam mogao tada izgovoriti
a želeo sam ti baš o svemu pričati
ali nisam mogao dušu otvoriti

Plaših se da te brigama ne uznemirim
bezvrednim stvarima da te ne opteretim
da mi u san zabrinuta ne dolaziš
svaki put kad te se setim

Stajao sam pogleda prikovanog
razgovarao sam u mislima sam sa sobom
a tako  sam bio siguran da si znala
da stojim tu pred tobom

Gledala si me od nekud skrivena
osećao sam to negde duboko u sebi
suza mi topla kanula na ploču hladnu
da moju ljubav prenese tebi

2 коментара: