уторак, 22. фебруар 2022.

DA MI JE NEKO REKAO


Da mi je neko rekao
da će ona mala pegavog lica
s kikama što u vis štrče
jednog dana izrasti u vitu jelu
i da je niko poznati neće
da će se postati u prava lepotica
sa zlatnom kosom i očima srne
i biti najlepša u selu

Nikad nebih poverovao
zato sam je valjda stalno za kike vukao
ne znam zašto, al nekako mi bilo milo
da je diram a ona da me okolo juri
da je pustim da me stigne i pomisli
da sam deblji kraj izvukao
dok me onim ručicama po leđima tuče
i izgleda mnogo ljuta dok se na me duri

Nikad nebih rekao
da ću jednog dana biti zaljubljen u nju
u te njene zlatne kose, u anđeosko lice
u tu pegavušu što je pamtim kao dete
da će postati moj san, i moj dan
da je gledam i da želim da bude uvek tu
da je volim i beskrajno ljubim
dok mi misli i srce samo ka njoj lete

Nikada ni sanjao nisam
da ćemo se opet sresti i zavoleti
i da će baš ona postati život moj
sad znam zašto sam je kinjio i bio zao
zašto sam je jurio i za kike vukao
znam zašto će mi sve oprostiti
ona sad zna da je ljubav u meni bila
ali ja nisam znao

Нема коментара:

Постави коментар