понедељак, 14. децембар 2020.

ZAŠTO BAŠ TI

 Od kad si me krišom poljubila  
ne poznajem više sebe više 
ništa  više i ne želim 
 želim samo tebe
 
Budim se mislima o tebi
ti si moja letnja noć i moj dan
anđeo i čuvar moj
što mi noćima dolazi u san

Čarobne usne ljubavi imaš
kao  cvet što mirisom mami
na skriveno mesto me zovu
da ostanemo sami

Nazdravimo za ljubav našu
za svako jutro što nam svane
za sunce i radost u očima našim
da zajedno provodimo dane

Lepoto moja nedostaješ mi
i kosa tvoja na ramenu mom
pogled tvoj nežni  ljubavi pun
i osmeh vedar na licu tvom

Na licu joj sviće sunčan prolećni dan
u očima  beskrajne livade šarene
mirisne kao duga i sjajna  kosa njena
na usnama pesma kuda god da krene

Mislim na tebe u svakom trenu
nikada neću zaboraviti tvoje oči
taj pogled će do kraja da me prati
i biti uz mene svake noći

Pogledom me njenim za sebe veže
ne mogu se otrgnuti  i od njega skriti
postajem zavisnik tog pogleda i lepote
pristajem dobrovoljno njen rob biti

Kada bi samo znala koliko je crna noć
i koliko je prazan najlepši dan
kad tebe nema i kada jedva čekam noć
da te dozovem u moj san

Samo u nju gledati i srce napuniti
takvoj lepoti nikad ne odoleti
zauvek je poželeti i čuvati 
i zauvek je beskrajno voleti

Zavidim talasima što joj noge ljube
dok njene misli daleko u beskraj nose
što njeno lice zalazak sunca ljubi
i što joj bura mrsi duge kose

Zašto si baš ti u moje srce ušla
i sve ostavila u senci lica tvog
zašto sam tako zaljubljen i srećan
mora da te j poslao Bog

Kada prođem kraj prozora njenih
pogledom tražim te oči skrivene
što me mame i nemir mi stvaraju
kako bi rado ljubio te usne rumene

Tako je čedna i nežna kao cvet
na licu i u pogledu joj mir i skald
samo njene misli lete i ljubav traže
voleo bih da sam kraj nje sad
 
Kao gazela je kad gizdavo hoda
opija lepotom dok pogledom šara
sunce je sjajno  u korak prati
dok u srcu veliku  čežnju stvara


Нема коментара:

Постави коментар