уторак, 23. јун 2020.

TI SI ŽIVOT MOJ



Koliko puta sam te krišom gledao
sa najlepšim anđelima te upoređivao
a srce mi postajalo sve veće i veće...
ti si mi sve o čemu sam snivao

Samo kad prođem pored tebe
zapljusne me talas od ljubavi satkan
očara me tvoj smešak i pogled tvoj
tako ljubavi pun počinje nam dan

Na tvojim usnama je sav nektar
cvetova planinskih i cvetnih dolina
vrelina njihova opija mi dušu i telo
dok kroz telo struji ljubavi milina

Pogled je tvoj kao talas nežan i blag
uvek me poplavi toplinom duše
ta dubina njegova nežna i beskrajna
ukojoj se sva zla lome i ruše

U kosi njenoj zvezdice se skrivaju
u zlatnim talasima svetlost se igra
na rame kad mi se nasloni
i mirisom opije, srce zaigra kao čigra

U koraku njenom je iga ljubavi
igra svetlosti i talasa južnih mora
muzika vetrova što je u korak prati
sa mislima o njoj sviće mi svaka zora

Kada bi se ljubav brojevima merila
niko nebi našao takav broj
kojim bi se izmerila moja ljubav
jer ti si mi sve, ti si život moj


Нема коментара:

Постави коментар