уторак, 23. јун 2020.

SLIKAM TE MISLIMA



Mila moja slikam te mislima
da budeš najlepša slika na svetu
u nedrima da te skrivenu nosim
da budeš nalik najlepšem cvetu

Miris tvoje kose da me uvek opija
na licu da ti bude osmeh vedar i čio
radošću dušu da mi ozari lice tvoje
i pogled tvoj zanosni topao i mio

Sa lica da ti sunce obasjava dan
u očima samo duša da se oslikava
sa usana pesma ljubavi da se sluti
da me opija tvoja ljubav prava

Nevidljivom četkicom slikam te
crtam tvoje usne tople i rumene
i obrve tanke i vitke dva ukrasa
za oči zanosne što osvojiše mene

Ti si posebno umetničko delo
samo te ja mogu videti i gledati
sa sobom te uvek nositi i čuvati
beskrajno te voleti i nikom ne dati

Najlepša si i jedina žena na svetu
ti si moj anđeo jave i noći
čekam te ljubavi na pragu snova
čekam te, znam da ćeš mi doći

Da te tajnim stazama snova vodim
dok mi se slika pretvara u san
na kočijama od snova da plovimo
među zvezdama da čekamo novi dan

Da sakupljenim iskrama vasione
obojim lice tvoje i ukrasim kosu dugu
u bojama ljubavi da te okupam
dok cekam novi san i noć drugu

Voleo bih da ti poklonim sliku ljubavi
da je vidiš i gledaš u mojim očima
da postaneš moja java a ne san
da te ne tražim u dugim noćima

Da te obaspem ljubavlju čistom
sve noći da nam se vrate kao java
da snove u stvarnost pretvorimo
da me mirisom opija tvoja kosa plava

Nadam se da će svanuti i taj dan
da ugledam taj mali čuperak plavi
iz snova da mi u svet jave dođeš
da te grlim i ljubim u snu i na javi

Нема коментара:

Постави коментар