четвртак, 9. мај 2019.

DOÐI U MOJ SVET




Svakog dana ispraćam sunce
poruke mu o rame kačim dok ne zađe
da usput prospe molitve moje
možda te negde na putu pronađe

Da dođeš u moj svet ljubavi i snova
da čulima i mislima osetiš sve rečeno
dođi i postani kraljica moga srca
da čitaš u oku mom: volim te ženo

Dođi da ti vetar svira planinske note
dok ti kosu uvija i mrsi i urla glasno
da ti haljine cepa i vrti oko tebe
kao da te ljubi strasno

Šetaćemo stazama naših snova
zalaziti u svaki kutak naših noći
sećati se lepih i prošlih dana
slike ljubavi nikada neće proći

Dođi u moj čarobni svet
ovde ptice jutarnju poštu nose
dok sunce na doručak ne stigne
u jezeru ogledam lice i crne kose

Proplanci i borove šume čekaju te
da sa njih poglede u misli slažeš
da lepotom opčinjena ostaneš
mislima razgovaraš i ništa ne kažeš

Moj svet je pun ljubavi
potoka, izvora, šuma i ptica u letu
samo mi tvoja lepota nedostaje
da bude najlepše mesto na svetu

Dođi, ljubavi, u moj svet
nemoj čekati neke lepše dane
jer od ovih lepših nema
dođi da mi najlepši dan svane

U jutrima maglovitim čekam na tebe
da te povedem, da se ne izgubiš
stazama  srca moga da te vodim
magla da nas skriva dok me ljubiš

Zove te planina, zove te nebo
zove te ovaj kamen sivi
dođi i postani deo ove lepote
dođi i ostani, ovde se najlepše živi

Ovo je tvoje planinsko jezero
gledam u njega, vidim tvoje lice
sve je ovde božansko i savršeno
kao lice planinske lepotice

Dođi, ljubavi, u moj svet
dođi da nebeske arije slušamo sami
dok priroda oko nas buja i raste
i s nama diše, dok se ljubimo u tami

Sa planinskog venca šaljem ti zov
kao najlepšu srnu da dozivam sebi
ako osetiš misli i želje moje, ti kreni
srcem krećem u susret tebi

Evo i mesec me zateče čekajući
sad te po njemu pozivam sebi
možda ti negde na prozor sleti
da moju ljubav prenese tebi

Нема коментара:

Постави коментар