среда, 25. мај 2016.

ONA JE

         
Samo sam je netremice posmatrao
za te prizore lepote njene sve bi dao
poželeh blizinu njenu i ako je nisam znao
kao lopov poglede njene sam krao


U kosi je prolećne vetrove skrivala
onako gorda kao vila je hodala
gledao sam je, da nije ni znala
onako zanosna i lepa srce mi je krala


Postao sam rob njenih pogleda setnih
negde u njima tražio sam ljubav njenu
i sećao se nekih dana sretnih


Zavoleh tu prelepu i zanosnu ženu
u očima mi zasija ljubav kao pesma i stih
želja da je ljubim i mrsim kosu njenu


Njene su usne kao čarobni napitak
opijum i otrov u isto vreme
patnja su mi i teško breme
za oči i dušu beskrajni užitak


U kosi joj tragovi zvezdanih noći
na licu sunce ljubavlju joj piše
sve više je volim  i patim sve više
i ako znam, da nikad mi neće doći


Ona je pesma i muzika
lek i duševna hrana
on je ljubavi najlepša slika


Ona je moja najteža rana
pesma i muzika za tuđu dušu
i suza moja u smiraj dana

Нема коментара:

Постави коментар