среда, 20. април 2016.

KROZ MAGLU


Negde tamo iza magle, iza svega
vidim tebe, a putu dugom nikad kraja
izmičeš mi iz misli, iz nadanja
nigde tvoje lepote , nigde sjaja

Vuče me me tvoj glasi kroz vreme
žmurim i hodam, u mislima gledam u tebe
osećam maglu kako mi lice miluje nežno
kao ti da si tu, osećam te pored sebe

Znam da si skrivena negde daleko
u tajnama mojih ljubavnih snova i nada
lutam opijen tobom da te pronađem
da te zagrlim, bilo gde i bilo kada

Pratim te tiho, tvoj eho odjekuje kroz noć
za njim lagano hodim, slutim staze tvoje
prizivam te u mislima sebi, možda me čuješ
i okončaš beskrajno dugo lutanje moje

Molim se, da se ukrste negde putevi naši
pa stazom iz snova ka meni pođeš
na putu kroz vreme i kroz maglu belu
pravo meni u zagrljaj dođeš

Нема коментара:

Постави коментар