субота, 9. децембар 2017.

MILA MOJA



Sa zorom rumenom svićeš u meni
dodiruješ me lepršavim i mirisnim velom
ostavljaš na meni tragove snova
opijaš me lepotom i telom

Gde god pogledam vidim tebe
tvoje oči,usne i lice najdraže moje
sve bih dao za ljubav tvoju mila moja
samo da ljubim usne tvoje


Mila moja poklanjam ti moje nebo
i sve na njemu nek bude tvoje
deo sunca i meseca
i zvezde sjajne kao oči tvoje

Poklanjam ti staze moje ne pređene
sretne i tužne dane i noći
najlepše cvetove iz bašte snova
poklanam ti ljubav što nikad neće proći

Okitiću zvezde mislima mojim
da ti svaka dočara magiju noći
ljubav moju i sve moje dane buduće
i sva nadanja što nikada neće proći

Poklanjam ti sve svoje snove
budi u njima, postani deo moga sna
budi deo svih mojih dana i noći
u kojima te strasno ljubim ja

Poklanjam ti najlepše pesme ptica
mirise cvetnih livada i snežnih planina
žubore planinskih potoka i reka
neka ti srce ispuni milina

Svaki dan mi je nova knjiga
u svakom si ti, u svakom čitam tebe
sa mnom si od sumraka do svitanja
mila moja...poklanjam ti sebe

Ostadoh bez reči
dušu spakovh u njih kao dar tebi
u pogledu i oku tvom odgovore tražim
da li me duša tvoja prima ksebi

Da li takve darove primaš
hoce li ruka tvoja u moju stati
ima li za mene u duši tvojoj  mesta
po pogledu tvome ja ću znati

Hoće li u očima iskra da se javi
a ruke bele u zagrljaj same poći
na usnama osmeh radostan biti
hoće li sunce sa tvog lica meni doći

Mila moja, lepoto moja
anđele moj što najlepše oči imaš
od njih odgovor moja duša traži
da li me u srce tvoje primaš

Нема коментара:

Постави коментар