уторак, 3. новембар 2015.

JOŠ SI U MENI

                
Još osećam miris tvoje kose i tvoga tela
uzdahe tvoje i poljubce tople i meke
damare tvoga srca na grudima mojim
odjekuju u meni još iz  te godine daleke

Nije te iz mene  izbrisalo vreme
u mislima setnim uvek vidim samo nas
kao nekada kada smo  zaljubljeni bili
u nemirnom srcu tražim tebe, ti si moj spas

Još je tvoja kosa rasuta po ramenu mom
osećam  je još uvek, i njen miris blag
u zagrljaju bez reči tišina nas čvrsto spaja
a srca u ritmu prate ljubavi i strasti  trag

Usvakoj noći kada ga prekriju zvezde
obuzme me neizmerna  samoća i seta
uvek mi u misli dođeš onako lepa i mila
vratiš me u srećne dane jednog davnog leta

Možda i ti nekad na nebu ugledaš trag
jedne staze ljubavi bez lepote i sjaja
zaboravljene u vremenu kao da čeka
čeka na nas da odemo snjom do kraja

Нема коментара:

Постави коментар