понедељак, 5. април 2021.

PUSTI ME DA TE VOLIM


Samo me pusti da te gledam
da svaki titraj oka tvog postane mene deo
nek se urežu duboke brazde na srcu mom
da te pamtim i volim za život ceo

Pusti me da zaplivam u tvom moru ljubavi
da mi dušu dodirnu pogledi tvoji sneni
usne rumene nektarom da me napoje
da probude i zapale sve u meni

Da nas talasi ljubavi sa sobom nose
na skrivena mesta gde se samo šapat čuje
gde tišina bespotrebnim reči čini
dok nam srca kao napete strune bruje

U zagrljaju da te držim dugo dugo
dok mi na grudima gnezdo ljubavi svijaš
da gledam iskre sjajne u očima tvojim
dok se meškoljiš i uvijaš 

Pusti me u skrivene odaje srca tvoga
lepoti tvojoj ne mogu više da odolim
pogledima i usnama tvojim zanosnim
pusti me pusti beskrajno da te volim

 

Нема коментара:

Постави коментар