уторак, 23. јун 2020.

KRIV SAM




Kriv sam
kriv sam što sam te u zabludu doveo
što sam ti rima raj opisao
iako tamo nikada nisam bio


Kriv sam što si zvezde tako nisko trazila
što na  prozorima sunca nije bilo
a čekala si da ti dušu ogreje
tako ozeblu i usmljenu


Kriv sam što si na stranputicu došla
što sam te muzikom varao
da za njom srećna kren
jer ti je dušu dirala i o sreći pevala


Kriv sam
što ti ne rekoh da je to bio njen plač
koji mami i opija dušu i telo
duboke rane još dubljim čini


Kriv sam za tvoju novu ranu
dušom sam je iskopao a nisam znao
kriv sam što sam o ljubavi pevao
a nikad je nisam nasao


Kriv sam
što si me pratila i mislima grlila
o ljubavi maštala patila i nadala
a samoća je postajala sve veća


Kriv  sam
što si moje pesme bez daha čitala
što sam u njima samo ljubav tražio
a tebe nesvesno ranio

Oprosti mi

Нема коментара:

Постави коментар